Thursday, February 24, 2011

tak sabarnyaaaa....

yeiiiiiiiii.....suke suke suke...wahhhh...tersangat lahh semangat kan saye..hehe...tape tape sekali sekala bukan selalu selalu..weewee...ap motif aku tersangat lahh suke pada petang jumaat niee..wahhh..betol lahh orang kate hari jumaat bawak tuah n hari jumaat hari yang menghappy kan kite..ermmm...baru aku percaya dgn teori nie..ngehngeh....sebelom nie kurang percaye..heeee...ermm..whatever lahh..apa yang membuat kan ak tersangat lahh happy harinie adalahh...jeng jeng jeng...ngeeee..gediksssnyewww minah niee...haha...harinie my kekasih gelap nakk belanja ak n kengkawan kuu KFC...tengok..korang yg denga pun daa terbeliak biji mate kan..ehhh yeke??hehe..memandai jekk ak kann..saje jek nak kasi korang jeles..alahh..korang korang niehh..hehe..n disebabkan bukan selalu selalu my kekasih gelap nak belanja kitorang dan ak juge bukan selalu selalu nak bergumbira camniee...kehkeh..act..my kekasih gelap(BFF)..nakk celebrate birthday adiknya...so dia ajak ak n kengkawan kuu join sekali plus belanja sekali lahh kann..hehe..ak menulis pun sambil hati beriang gumbira tak sabar sabar nak dapat makan KFC yg dibelanje oleh MKG..heeeheee...ermm oke lahhh story ini akan continue selepas ini yeee...aku akan masok gamba sekali..okai..aku nak duduk atas katil sambil goyang kaki nak kire detik jam hingga pukul 3..wahahaha...cube bayangkan keadaan aku camtuu..hahhhaaaa....oke assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Followers